TOP Marketingové trendy roku 2023

online marketing, internet marketing, digital marketing-1246457.jpg

Svět marketingu se pohybuje rychlostí světla.
Udržet krok s těmito změnami není pro marketéra na jakékoli úrovni zkušeností vždy snadné. Chcete-li však v rychlém světě marketingu uspět – a udržet si u svého publika pocit relevance – je nezbytné mít před nimi náskok.
Aby pomohl firmám vytvořit špičkové a konkurenceschopné marketingové strategie v roce 2023, provedl blog HubSpot průzkum mezi více než 1 000 globálními marketingovými profesionály – a hovořil s několika odborníky z oboru – a vytvořil tohoto průvodce marketingovými trendy, které je možné si zakládat a které je třeba sledovat v příštím roce.

  1. Influencer marketing se stane běžnou marketingovou taktikou.

2. Video marketéři budou udržovat obsah krátký.

3. Sociální média se stanou nástrojem služeb zákazníkům.

4. Více podniků bude využívat SEO pro souběžnou návštěvnost z vyhledávání.

5. Optimalizace pro mobilní zařízení bude ještě důležitější.

6. Více firem bude upřednostňovat společenskou odpovědnost.

7. Zvítězí sladěné marketingové a prodejní týmy.

8. Zážitkový marketing by se mohl vrátit.

9. Inbound marketing zůstane nejlepší praxí pro rostoucí značky.

10. Virtuální realita (VR) a rozšířená realita (AR) zažijí pomalé přijetí v marketingové sféře.

11. Více značek bude testovat nativní reklamy.